Centrum Szkoleń

Akademia Coacha

I.  ZAŁOŻENIA AKADEMII

Projekt akademii jest zgodny z kluczowymi kompetencjami coacha ICF. Obejmuje 60 godzin szkolenia.

Korzyści:

  • wzmocnienie efektywności zespołów,
  • wzrost skuteczności w realizacji celów biznesowych,
  • rozwinięcie umiejętności zadawania pytań i aktywnego słuchania,
  • praktyczne poznanie typologii osobowości Klienta,
  • poznanie narzędzi coachingowych,
  • zwiększenie motywacji i poczucia własnej wartości,
  • zdobycie doświadczenia w roli Coacha i Klienta coachingowego,
  • wzrost satysfakcji i zadowolenia z życia,
  • poznanie modelu wdrożenia i funkcjonowania coachingu w organizacji.

Akademia skierowana jest w szczególności do:

  • menedżerów ds. HR,
  • menedżerów zespołów sprzedażowych,
  • menedżerów sprzedaży bezpośredniej D2D,
  • przedstawicieli handlowych i KAMów,
  • mentorów biznesu,
  • trenerów i coachów,
  • przedsiębiorców i właścicieli firm,
  • studentów ostatnich lat kierunków menadżerskich, psychologii, socjologii, pedagogiki,
  • osób poszukujących zmiany.

Prowadzimy grupy z programem dopasowanym do określonej branży, dzięki czemu uczestnicy mogą wzajemnie wymieniać się doświadczeniami i nawiązać kontakty biznesowe.


II.  TEMATYKA AKADEMII

  1. Definicje coachingu, rodzaje coachingu.
  2. Filary coachingu.
  3. Kluczowe kompetencje coacha: umiejętność słuchania w coachingu, umiejętność zadawania pytań, umiejętność budowania relacji, podsumowywanie i wyciąganie wniosków, pobudzanie kreatywności, itp.
  4. Modele coachingowe i narzędzia: T(GROW), Mocne Pytania, Pytania Kartezjańskie, Model Roberta Diltsa, Coaching Circle Noble Manhattan, Koło Życia i Koło Kompetencji, Dobrze Sformułowany Cel, SCORE, STAR, SMART, Znaczące Rozmowy (7 typów rozmów wg Roberta Hargrova), Model Coachingu Narzędziowego i inne.
  5. Wartości i etyka w pracy coacha. Zasady pracy coacha.
  6. Coaching w organizacjach. Coach wewnętrzny, szef w roli coacha, procedura coachingu.